torsdag 12 januari 2012

Perspektiv

Nu har vi börjat landa i tillvaron och det känns så himla skönt!! Skrotan har nu äntligen börjat skolan här nere och hon stormtrivs! Precis som jag hade hoppats!! ;) Så nu är det full ruller igen!! *me like* Hoppas (håller tummar å tår!), hoppas verkligen vi får ha vårt lugn och det inte blir så jobbigt som det var innan vi tvingades "fly"... Men nu tänker vi framåt!!

Under tiden, mitt i flytten, så tog jag ett extremt stort beslut (mot min vilja, men för min hälsa!) att sluta sälja kläder... Det var med stor sorg i hjärtat jag tog det beslutet, MEN skrotan och min hälsa är viktigast!! Så vi får se om tid/ork (häsla) finns till hösten om det kan vara något! Men jag tror (om jag ska vara riktigt ärlig mot mig själv...) det räcker med ett heltidsjobb då man faktiskt är ensamstående 24/7 och hon är mitt allt!!! Vi ska leva också liksom!

Imorgon fortsätter vi vårt pendlande norröver för att färdigställa vårt "lilla hus", som för övrigt inte är såå litet längre!! :) Det ska bli kul att se hur det blivit nu när vi varit borta en vecka!! Så hoppas jag vi kan trycka in lite skidåkning och så ska vi naturligtvis gratta "stora" A som fyllt 12 i veckan! Så det blir en del mys med härliga vänner även där!! Ser fram emot detta!

Själv har jag börjat nytt jobb i veckan och jag tror det kommer bli himla bra!! Så det kommer nog bli en härlig vår trots allt!!

Nu ska jag packa ihop för idag, blir en lååång dag imorgon! Så ha en fortsatt bra kväll därute!

Kram

Inga kommentarer: