onsdag 25 januari 2012

Mitt i

Så var halva veckan gjord! Eller allt är väl relativt, för det beror lite på hur man ser på det! ;) Själv ska jag ju "jobba" i helgen, men mer åt mig själv... Ska äntligen få se hur det gått med utbygget i huset!! Är ganska nyfiken!!

Det har ju hänt en del därhemma sen sist!! En hel vägg är borta... :) Ska hursom bli jäkligt kul att se!! Att vi sen ska åka tåg känns alldeles, alldeles underbart!!! Ser det som lika med vila ist för att ligga å köra!!! :)

Sen att skrotan är lycklig över tågresan gör inte saken sämre!! ;)

Borde ligga å sova nu, men ska ju alltid bara hela tiden... Men snart så har jag "bara" färdigt för idag!!! *gäääsp*

Har även studsat i soffan över en (usel) handbollsmatch men (tyvärr med stora bokstäver) det var väl inte helt oväntat mot dessa rödvita grannar... Jaja, nu är detta mästerskap över för vår del MEN en del bra matcher kvar att se fram emot tycker jag nog ändå!! = bra handboll!! :)

Näe, nu ska jag packa ihop lappisen för ikväll tror jag! Sen ska det bara packas ihop lite till för morgondagen!! Ha en fortsatt bra kväll!!

Kram

Inga kommentarer: