tisdag 28 december 2010

Inte nu

Förkylningen vill inte släppa... Tycker synd om skrotan som har en LEDIG mamma hemma som inte orkar mycket... Hon har iofs varit loj idag hon med, men ändå... Vem fasiken vill bara såsa omkring när man kan göra så mycket annat?? Det hjälper föga till att det snurrar så jäkla mycket i skallen oxå... *hmmm* Hur fasiken jag ska få "bukt" med det har jag inte en aning om... Men jag hoppas det blixtrar till och det snart!!!

Skrotan har idag fått ihop en stor lego byggnad (jaa, med lite hjälp så) och gissa om hon var stolt??? ;) Hon har även skrivit en hel del i sina "lära skriva" böcker med en kommentar; "Mamma, jag är nog lite för stor för dessa böckerna...." Eller också inte känner jag bara... ;) Men hon är skitduktig och det är jag såklart så himla stolt över!!! :)

Imorgon hoppas jag på att bihålorna håller sig i schack, annars blir jag tokig... Har liksom inte tid eller ork med det nu... :( Och imorgon ska inte skrotan sitta emellan på det kan jag lova!!! Så idag hade vi "vilodag" och imorgon "kör vi på" igen!!!

Ha nu en bra natt därute ni som kan!!!

Kram

Inga kommentarer: