torsdag 2 december 2010

Fortsätter kämpa

Jag måste säga att jag har helt klart världens underbaraste unge!!! Hon är bara sååå underbar!! ;) Och vem säger inte det om sina egna barn?? ;) Men hon är verkligen bara så bäst!!!

Dock är hennes vilja emellanåt för stark för den lilla kroppen, men det hör väl till antar jag... Jobbigt? Ja, absolut MEN fakta kvarstår hon är underbarast!!! ;)

Det händer mycket nu i denna månad och jag ska kämpa på för att få allt att gå ihop!!! Tiden räcker inte riktigt känner jag, men på nåt jäkla sätt ska det gå även i år...

Min hemlängtan bara ökar, men jag har ändå (tycker jag själv) kommit "till ro" i lilla huset och det känns bara så underbart!! Det är VÅRT!!! Ingen annan kan någonsin säga åt oss vad vi ska och inte ska göra!!! :) *njuter* Så det är en svår balansgång...

Men det händer även så mycket roligt nu och vi ska försöka åka med och bara vara både skrotan och jag!

Nu ska jag ta min (undrar om det inte kan vara så ändå.... *suck*) begynnande förkylning och gå och bädda ner mig!!

Ha en bra natt därute allihopa!!

Kram

Inga kommentarer: