måndag 6 december 2010

Snart dags igen

Skrotan räknar ner, räknar ner å räknar ner... På tors bär det av igen! Och denna gång är det båda två som åker... ;) Jag måste hålla med henne; jag LÄNGTAR!!!! Även denna gång ska vi (såklart) träffa goaste, bästaste "little A" och hennes kära mor med man!!

Skrotan ska ju på ett läk besök på fre och jag är lite (men det är ju dock "bara" måndag idag!) orolig då hon nu börjar bli krasslig... Hon ska ta allergitester och då måste hon ju va frisk!!!

Själv har jag legat halvdäckad inatt/idag och frusit, men nu känns det som att det går åt rätt håll!!! Jag kan bara inte va sjuk till helgen!!!!

I helgen som gick var en hektisk men ack så rolig helg för liten som stor!! Vi hade ett större pepparkaks bak i fredags, käkade havskräftor *mums* och på lördag var det pyssel kväll för tjejerna och vi käkade middag och övernattade!!!

Men idag har vi alltså varit hemma och varit krassliga... :( Men jag hoppas det vänder fort som attans!!! Imorgon ska jag på röntgen och jag "bävar" lite faktiskt... Vetskap om saker är ju bra, MEN ibland undrar jag om det är det bästa... Väntan på svaren är iaf inte roliga. Men, men, det är ett nödvändigt måste!! Och imorgon är det dags!! Får ju ändå inget svar imorgon så det är väl lugnt ändå!

Näe, ska ta och krypa ner i soffan med en varm kopp te innan kudden kallar, eller om det blir en repris på gårkvällen/natten... Vi får se! Ha en bra kväll/natt därute!!

Kram

Inga kommentarer: