söndag 9 januari 2011

Vad ska man säga

Nytt år, nya förväntningar eller vad säger man??? Mitt år slutade inte på bästa sätt och det verkar inte heller börja på bästa sätt, men det kanske bara kan bli bättre?? Det hoppas jag på iaf....

Förstår inte att allt alltid måste vara så svart eller vitt... Jag gillar det inte... Men jag lägger det tråkiga bakom mig och fokuserar nu istället på roligare saker och framförallt på min ögonsten; Min bästaste skrota!!!! ;)

Jag har medvetet varit "frånvarande" ett tag, men det har helt enkelt varit så mycket från olika håll och kanter så jag har haft svårt att hålla ihop allt! Och som toppen på isberget så åkte jag på värsta förkylningen och var mer eller mindre däckad i över en vecka... Är ff inte helt hundra men på benen iaf!!! Vad har man för val som förälder?? ;) Näe, så är det, men som sagt nu blir det bara bättre å bättre!!!

Ska börja en ny resa imorgon och ska alldeles strax gå och sova så jag önskar alla därute en bra natt!!!

Kram

Inga kommentarer: