onsdag 15 december 2010

Ser ljusare ut

Nu ska vi inte ropa hej än MEN det är inte så kallt ute!!! Min lilla skrota mår bättre i luftvägarna och piper inte alls lika mycket eller är inte alls lika ansträngd i andningen!!! :) Så nu är det bara att hoppas att hon får sova i natt så hon kan gå till skolan imorgon!!!

Här har vi inte gjort så mycket idag, mest bara varit. Och trötta har vi varit efter att inte ha sovit vidare bra eller mycket i natt. Men vi har ändå haft en mys-pys dag!!

Kvällen har varit ännu bättre för mig... ;) Thanx "ms H" jag följde "ditt råd" och det var med lyckat resultat!!! ;) ;) Så nu känns det bra och jag tänker gå och lägga mig med ett leende på läpparna!!!

Morgondagen kommer bli lite hektisk men bara med roliga saker!! Så jag ska faktiskt ta och släcka ner för idag och krypa under täcket nu tror jag!! Så jag vill önska er alla en god natt!!

Kram

Inga kommentarer: