måndag 27 december 2010

Två saker avbockade!

Nu börjar saker och ting sakteliga falla på plats för våra framtidsplaner... Om bara tiden gick fortare... Nu har vi bott här i lite drygt ett år och det har inte gått såvidare fort, men nu är det året iaf gjort. Och nu känns det som att saker och ting kan komma flyta med vår väg...

Jag har iaf bestämt mig för en hel del saker under helgerna här och nu ska det faktiskt också bli mer än bara en önskan!!! Kan i nuläget inte gå in på mer detaljer förutom att TVÅ (för oss) stora saker har blivit bestämda och det känns mer än bra!!

Nu ska vi ha jullov tills skrotan börjar skolan igen men nu har jag blivit dunderförkyld så nu när vädret ändå skulle funka för en massa uteaktiviteter så pallar vi ändå inte med... :( Så jag är rätt så låg kan man säga... Sen har det även dykt upp lite andra småsaker som gör att man kanske inte är riktigt på topp, inga stor sakerm en det är ändå ett stör moment...

Jag vet också att vi ska avsluta ett stort kapitel i vårt liv och jag ser med glädje fram emot det!!!

Ha en bra dag därute!!!

Kram

Inga kommentarer: