onsdag 15 december 2010

Nu räcker det!

Lite oviktigt "tjatande" MEN nu räcker det med kylan!!!! T o m skrotan känner av i sina små luftrör... Jäkla astma!!! :(

Efter helgen där det var mildare så mådde hon mycket bättre och sen åter igen till denna hemska kyla... Själv har jag inte tinat upp ordentligt sen vi kom hit igen... :( Vill inte mer....

Ja, jag har en extrem hemlängtan och det har även skrotan... Men den som lever får se... ;) Jag önskar såå att allt vore annorlunda... Men nu är det så här som det är...

Helgen vi hade i stan var bra, tyvärr blev det inte helt som vi tänkt oss, MEN på det stora hela var det (såklart) underbart!!! Och bästaste "mrs D" m fam är ju bara bäst!!!! Thanx för allt!!!!

Skrotan grät när vi åkte hem så hon somnade... Hon ville inte åka från stan... stackars liten, och man kan inget göra. Känns sådär kan jag säga... Men, men man kanske snart ser något ljus i tunneln... :) *hoppas, hoppas*

Tyvärr har vi inget datum bokat för åter resa än, men det kommer med all säkerhet bli snart!!! Finns inget annat känner jag!

Nu ska jag åter ägna mig åt min lilla sjukling, eller astma tjej ett tag till!!!

Ha en fortsatt bra dag därute!!!

Kram

Inga kommentarer: