onsdag 1 december 2010

1:a december...

Lite snö har vi allt på marken (får gärna bli mer)! Och kylan, den ska vi inte ens tala om... *brrr* Men jag njuter... :)

Denna månad gillar jag, alla ljus som lyser och myset med det! MEN jag gillar inte själva julen... :( Men jag måste hålla ett sken uppe för skrotan!!! Hon älskar julen!! Det gjorde ju jag med när jag var liten, så det ska väl hon såklart också få ha!!!

Just nu ikväll tänker jag på någon annan då jag sitter här i soffan med en varm tekopp under filten... Det är inget skoj alls... :( Kram till dej!!! Parkerar här.

Skrotan och jag har haft en mysig kväll! Kvälls mat (dvs varma mackor) och te (ja skrotan skulel såklart ha varm saft! *ler*) åt vi hos mormor å morfar och hon gillar det när vi kan åka dit emellanåt och sen åka hem till oss!! Jag tycker också det är alldeles underbart!!! MEN faktum kvarstår, jag har "hemlängtan" också...

Hmmm, mååånga tankar och beslut ska tas. Men nu vet jag att vi blir här ett litet tag till iaf! Det känns ganska bra att ha tagit det beslutet för nu iaf. Det som är sen får vi ta då! Orkar inte gå omkring med en "klump" i magen hela tiden som jag alltid fått göra innan vi flyttade... Det är inte schysst mot skrotan heller!!!

Så SÅ får det bli! Snart ska vi åter ner till vår stad igen och gissa om vi längtar??? *blink, blink* Det kommer bli en salig blandning av göranden!!!! Men det ska (som vanligt!) bli gôr-skôj!!!

Nu måste jag bara ta min bok och förflytta mig in i sängen känner jag!! Natti-natti på er!

Kram

Inga kommentarer: