måndag 12 juli 2010

Å tiden bara rinner iväg...

Ja, jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera... Men det har verkligen varit en bergådalbana i livet ett tag... Men nu så lägger jag/vi allt fokus på oss för att få tillvaron att fungera. Samtidigt som jag har börjat nytt jobb, har hantverkare springandes och ja, vad ska man säga??

Har velat gå ut på lite roligheter det senaste, men det har alltid "kommit annat" i vägen. Men SNART så ska det väl även för mig hinnas med kanske?? Skrotan är iaf så himla nöjd med att vi flyttat in och det rullar liksom på! Det som jag tycker är tråkigast är att jag inte känner att VI har så mycket tid. Visst vi är med varandra mest hela tiden, men det är så mycket som ska fixas å trixas, men det kommer förmodligen (hoppas jag verkligen!!) bli bättre snart, bara liiite till...

Har nu jobbat sju av åtta dagar samtidigt som jag försöker få ihop tillvaron med allt! Men snart som sagt, snart...

Ska i nästa vecka ha SEMESTER och då ska jag bara vara med lilla skrotan!!!

Och snart får vi "fin-besök!!! *gillar i massor!!!* Har ännu inte sagt nåt till den lilla, men snart så!!!

Ha en fin kväll!!

Kram

Inga kommentarer: