onsdag 7 juli 2010

Nya bakslag...

Ja, ja, det är väl så det ska vara kanske? Ytterliggare bakslag för i vår lilla familj. Men, jag har ju världens underbaraste dotter så vad mer skulle jag kunna begära?? Jag orkar inte dra det hela här (vill inte heller för den delen) MEN är måttligt trött på att inte kunna få glida med i vardagen nångån emellanåt...

Huset då, jaaa vad ska man säga?? När det gäller "hantverkeriet" så har jag börjat ge upp. Och de äldre "gnäller" på att "ungdomen" inte tar ansvar, inte passar tider, inte gör ditt å inte gör datt. MEN det instämmer jag INTE med!!!

Nu känner jag att jag vill att bitarna ska falla på plats, men vad ska jag göra om det INTE gör så? HUR ska jag orka??

Näe, jag tror jag struntar i dessa funderingar för dagen och går och lägger mig i MIN säng i MITT hus och NJUTER av att ha VÄRLDENS underbaraste dotter snosandes i SIN säng vägg i vägg!!!

Kram

Inga kommentarer: