måndag 19 juli 2010

Ont...

Har så jäkla ont i mina händer... senare under kvällen fick jag en "attack" oxå... Känns inte som någon vidare bra timing om man säger så. Men det kanske kan gå över. Snart hoppas jag bara på nu...

Har inget större tålamod heller när det blir så här. Skrotan känner väl på sig att jag inte orkar och bara för att hon kan (såklart) så kör hon sitt race sju resor värre... :( *stackars henne* Men imorgon ska vi ha en REN pysseldag hemma jag och hon! Sen att vi får hjälp spelar ingen roll men INGA lekkompisar då jag tror hon ff är rätt mör efter allt som varit det senaste... Och nu ska vi ju "ladda" tills nästa vecka!!!!!

Hon ska ju iväg på semester med kära mor å far och sen kommer "little A" från stan!! Å gissa om hon längtar??? Sen veckan därpå kommer "little E" från samma ställe så hon kommer nog att få sin beskärda del i lek!!! ;)

Idag hämtade vi upp "little J" så hon skulle få komma ut till oss och leka. Det har varit en pärs kan jag säga... *phu* Sen fick vi oväntat besök och såna spontan saker gillar vi skarpt!!!! Men ikväll när alla åkt hem och vi grälat klart hade vi världens goaste mysstund!!! Lite popcorn och barnprogram efter duschen satt finfint!!! ;) Det var sååå härligt!!!

Appropå popcorn har vi ÄNTLIGEN fått in våra nya bänkskivor, satt fast diskmaskinen (som ju fick sig ett "spel" i fredags då vi hade en liten altanfest!!), skena över diskbänken och jag har nu fått hit micron samt fått ordning på kaffeapparater mm!!! Känns så himla bra!!! Sen har jag fått irodning på en hel del småpyssel som har liksom legat på is då allt annat ska ha gjorts! Känns oerhört bra!! Så nu känns det som att vi snart fått vårt hem igen!!!

Alla (ja det mesta iaf!) hantverkare har (förhoppningsvis) gjort sitt för en tid och nu ska vi börja "finliret" förutom vår öppna spis som ska få sig en liten "renovering" samt att papsen ska måla fönstrena. Men dom befattar jag mig inte med då han helt och fullt tagit på sig det!!

Jo förresten, jag ska ju måla listorna i v-rummet så vi kan få sätta upp dom oxå! Men det ska väl inte ta nån evighet att fixa! Å sen kan jag äntligen få väck alla färgpytsar mm i tvättstugan! DET ska bli skönt!! ;)

Näe nu kanske det kan vara läge att inta sängen?? Hoppas ni får en bra natt iaf!!

Kram

Inga kommentarer: