torsdag 30 september 2010

Många känslor...

Det är väl inte bara idag, men nu känns det som om toppen är här... Jag saknar verkligen så himla mycket med att bo i "min" stad... Det är mycket som är bra här, absolut, för att inte tala om lugnet hos skrotan!! Det är i sig obetalbart!! MEN faktum kvarstår; jag har hemlängtan...

Visst vi börjar trivas bra i lilla huset, har även börjat skissa på hur vi vill ha det när allt ska vara klart (om en sisådär 20 år kanske???) och det känns bra. Men idag har jag verkligen längtat efter mitt gamla liv och mina vänner... *saknar er så mycket* Jag hoppas verkligen vi kan komma tillbaka snart!!!

Dagen idag har varit fullt upp med att fixa i trädgården och "städat". Igår åkte ju studsmattan ner, idag blev gräsmattan klar och några buskar flyttade... *phu* Så jag ska nog vara glad om jag tar mig ur sängen imorgon....

Har bestämt mig för att köra tjejvasan i vinter... *hua* Ser faktiskt fram emot det med en blandad förtjusning... Så jag vet nog vad jag ska göra i höst/vinter!!

Och nu har jag hållt på att sälja dessa underbara me&i kläderna i två månader och jag tycker ff det är minst lika roligt!!! ;)

Näe, nu har jag nog fejjat klart för idag känner jag! Och jag tror nog jag kommer sova bättre än igår... *känns bra*

Ha en bra kväll/natt!!

Kram

Inga kommentarer: