söndag 19 september 2010

Underbara vänner!

Har haft en fantastisk bra dag!! förmiddagen bestod av att mormor kom och vi fixade ute i trädgården (JA, jag har blivit asfaltsbarn MEN gillade lite trädgårdsarbete!!!) och sen kom en kille som skulle hjälpa mig med att byta ut låset på stugan! Thanx till världens bästa hjälp!!!! ;) Du anar nog inte hur mycket du hjälpt mig och skrotan!!!

Sen bar det av till andra sidan sjön för att hämta hem mer saker vi fått och kollat in olika hyllor vi ska få till vårt förråd och då kan vi helt plötsligt lägge de pengarna på annat (och i huset verkar det aldrig finnas stopp... *fniss*) och efter det var det dags för en meandi träff hos bästaste "ms L"!!! Och den var oerhört bra!!! ;)

Därefter var det dags för "mrs A" å "ms H" för att komma över på en frosseri kväll med räkor på macka "a la Spa" och en massa gott rödvin!!!!! *mmmmm*

Jag har ikväll insett vilka underbara vänner jag har, DOCK måste tilläggas att jag saknar en (ja några till faktiskt!) men speciellt en person från min stad som jag saknar enormt och som jag hoppas jag även om vi bor på skillda platser har kvar... Hade gärna sett att du varit här ikväll!!!! Saknar våra spontana aftnar!!!! Ja du vet säkert redan vilken du är... Yeas, "lady D" it's you and only you!!! ;)

Du är en person som gjort så mycket gott för både mig och lilla skrotan och när vi pratar om vår stad så är det DU och din käre make som kommer (bortsett från barnen!!! Såklart!) först på listan hos dom hon (och även jag!) skanar...

Nu ska vi nog inte bli alltför sentimentala, men jag saknar mycket av mitt/vårt liv i stan och det gör skrotan med, men hon har nog lättare att anpassa sig. Jag gillar vårt lilla hus och hur vi gör om det lite bit för bit till VÅRT, resten får vi se hur det blir... Men TACK alla våra vänner för att ni finns!!!! We love you all!!! ;)

Ha en bra natt!!!

P.S. Glöm nu INTE gå och rösta allihopa!!!! Och jag hoppas ni röstar "rätt" *hehe* Må så gott!!!

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi tänker allt på er också skall du veta.

Tömde det som va kvar i vinpåsen igår och du fanns i tanken må du tro. <3