onsdag 22 september 2010

Minusgrader på alla håll...

Isch, när vi vaknade imorse var det vitt ute... *brrrr* Isen låg på vattnet på altanen, studsmattan å bilen... *suck* Det tar ett tag innan man vänjer sig... Det första jag tänkte på var vattnet... Och det tar låååång tid innan jag får varmvatten, och har idag inte vågat slänga i en maskin med tvätt... Men imorgon måste jag och jag orkar inte bry mig nu hur det kommer gå...

Har fått nåt förkylningsvirus i kroppen och har feberfrossat i natt... Har verkligen varken tid/ork eller lust med det... Skrotan bråkade imorse oxå då det var dags för fritids idag. Jag kände att jag orkar bara inte detta oxå... Och mitt uppe i allt så ringer tfn med ett mindre trivsamt samtal... Ja vad ska man säga??? *suck*

Dagen gick (till slut) men den hade lika gärna kunnat utebli. Kände mig inte mycket värd i några ögon idag... Men det är inget jag kan ändra på. Hämtade skrotan och jag kände bara att jag orkar inte... Så vi åkte till bästaste "mrs A" och "little A & J". Lilla skrotan var överförtjust!!! Thanx my friends!!!

Fick ett annat samtal under dagen och jag vet inte vad jag ska säga om det... Men det får väl gå antar jag. Undrar bara om det ska vara så här?? Blir det ingen förändring????

Jag suckar vidare och hoppas på att sömnen kommer lite tidigare än vanligt... :( Ha en bra kväll därute!!

Kram

Inga kommentarer: