onsdag 15 september 2010

Orka?!

Nu går det trögt med det mesta... Min hemlängtan bara växer men jag försöker "förtränga"... Jag vet inte hur/om det ska "gå över"... Men det löser sig kanske till slut!

Jag har börjat få bitarna på plats i stugan iaf och det känns mycket bra! Skrotan gillar vårt lilla hus och det ska inte jag förneka än att även jag gör!! Och det KAn komma bli sååå himla fint när vi är klara!!!

I em hämtade jag skrotan efter skolan och då hade vi även med "little A" och hon följde med oss hem! Men först var vi å fikade!! *mys-pys* Och sen var vi å "fönster-shoppade"!!! det går ju iofs ganska fort här i byn, men dock! Sen åkte vi hit hem!

Efter lite stress fram och åter så åkte vi ner till "ms A" med alla ungarna å käkade middag! *myyys* Men under em/kvällen insåg jag att jäklars vad jag ska vara lycklig att jag är ENSAM!!!! :) Dvs singel!!!!! Tänk om det bara inte vore sånt "tabu" med det... *suck* Men jag är singel och jag är STOLT för det!!! ;)

Skämt å sido, nu ligger det mycket klädes försäljning framför oss och jag bara längtar!!!! Att jag skulle gilla det så mycket hade jag nog inte vågat drömma om... :) Men skitkul är det och jag hoppas det håller i sig!!!

Sen önskar jag att det stressades ner lite runtomkring oss (eller mest mig, skrotan tror jag inte märker av det lika mycket). Det dras till höger å vänster, tycks till höger å vänster så jag blir snart tokig... *pust* Jag kan snart inte andas känner jag. Men jag försöker koppla bort, jag tror dock de flesta "menar väl"... Men jag är nog inte van vid att ha det så tätt inpå... Skillnaden på landsbygden kontra stan kan jag tro, eller??

Jag ska försöka ta tag i en jobbigare del av vårt liv inom det närmaste. Måste strukturera upp hela tillvaron och inte "bara" det mer trivsamma. Men det ska (och är eg inte) inte vara något större problem... Ska bara först... *surprise* Jag ska iaf ut och promenera (ska börja mitt "nya" (hahahahaaaa) liv imorgon... Så "mrs K" och jag ska ut å promenera!!! Ska bli kul att det äntligen ska bli av!!! ;)

Ha en fortsatt bra kväll!!

Kram

Inga kommentarer: