tisdag 11 oktober 2011

Underbara minnen

Sicken helg!! Jag gråter nästan vid tanken!!! Underbaraste skrotan fyllde 7 i helgen och hon skulle ha kalaset på lördag! Så fredagen då vi var lediga tillbringade hon med en kompis och vi fixade den sista tårtan och pyntade till kalaset! Vad hon sen inte visste var att efter mormor å morfar varit å firat var att vi skulle åka till tåget för att hämta hennes bästis "little A" och bästaste "lady D"!! Kan säga att jag bitit mej i tungan mer än en gång de senaste dagarna... ;) Och gissa om hon var överlycklig?!?!?!

Sen blev det såklart kalas på lördagen med ett rejält härligt gäng ungar!!! Sen blev det lite god mat och mycket lek för de små och sen på söndag var det (tyvärr...) dags att köra våra kära vänner till tåget... :(

Skrotan var (liksom jag) jätteledsen och vi fällde många tårar när vi vinkat av dom men efter en stund härhemma igen så hade vi återhämtat oss och hon sa flera gånger att detta varit den bästaste helgen i hela hennes liv!!! Det har m a o varit en alldeles, alldeles underbar helg!!! :) Och vi ses ju snart igen!!!

De senaste två dagarna har gått enormt fort och jag är iofs rätt glad för det! Det är lite av en uppförsbacke i vår lilla tillvaro just nu så denna helg behövde vi verkligen!!! Tack ni underbara!!!

Har en hemsk vecka med trist väntan framför mej men önskar det kunde ta slut NU! Nu ska jag iaf gå och sova efter att ha fastnat framför fotbollen i teve... Så nu har jag även fått ordning på allt som bara måste fixas inför morgondagen!!! Så jag önskar er en fortsatt trivsam kväll!!

Kram

Inga kommentarer: