måndag 3 oktober 2011

Fjärilar imagen...

Får nog säga som skrotan gör att jag har en fjäril i magen och den flyger fort!!!! ;) Vet inte om det är bra eller dåligt, men något konstigt är det...

Hur ska jag orka sova inatt tro?? Ja, jag måste ju men det kommer vara många fjärilar som hoppar kan jag tro...

Skrotan har varit hos en kompis efter skolan och jag mötte upp dom på träningen efter jobbet. Gissa om hon var glad?!?! :) Sen fick det bli en tur till mormor för nygräddade våfflor och hämtning av assistenten så vi kan ha till vårt bullbak imorgon i vår NYA SPIS!!!!!! ;) Den funkar dock inte korrekt, men ugnen går och två av plattorna funkar... Jaja, vem har sagt att jag skulle få det lätt??? *suck* Men det kan väl kallas service och fördelen (om än att de är små...) med att bo på ett litet ställe. De kom och kollade spisen igårkväll!! Japps på en söndag ryckte dom ut... :)

Nu har skrotan för några timmar sen skuttat i säng och jag har kollat runt på material och dyl till vårt bygge... Phu, inte en helt enkel match kan jag säga, men, men, man lär sig så länge man lever... Eller?? Och som på beställning så kom en av snickarna förbi och skulle kolla lite mätningar och nu snart, snart så börjas det "på riktigt"!!! ;)

Näe, ska ta och hoppa i säng nu så jag får några timmars sömn då det är en hektisk vecka framför oss då den ska avslutas med kalas OCH att bästaste "lady D" och "little A" kommer upp i helgen och ska vara med och fira min "lilla" skrotan som fyller sju år!!! :) Så ha nu en fortsatt trivsam kväll därute!!

Kram

Inga kommentarer: