lördag 1 oktober 2011

Sena timmen...

Även om jag alltid varit en kvällsmänniska så har jag det senaste blivit något tröttare om kvällarna. Samtidigt tycker jag det är lite skönt att bara få vara bara jag en stund... Skulle i säng tidigt ikväll då jag har en mer än fullbokad dag imorgon med härligt jobb men jag behövde verkligen dessa timmar för att bara vara! Så det har jag!

Funderingarna har mer än hopat sig men jag orkar inte just nu. Det har varit så mycket med skrotan nu några dagar att skallen är helt full av bomull... Får liksom inte plats mer. Kan ju säga till er som inte känner mig att man bråkar inte vanligtvis med mig bara för att liksom, men nu orkar jag inte så vill man bråka så ignorerar jag bara... Känns rätt bra! Är liksom inte mottaglig just nu. ;)) Känns oerhört skönt att bara kunna säga så!!

Nu har jag haft mer än min kvällstimme å ska gå och knoppa då dagen imorgon lär bli jäkligt lång men ack så trivsam!!!! Skrotan ska mysa med mommo när jag jobbar första passet, blir för lång restid för henne. Men pass 2 ska hon med på!

Önskar er alla en härlig lördag så hörs vi!!

Kram

Inga kommentarer: