söndag 23 oktober 2011

Platt fall...

Jaa, vad kan man säga... Platt fall... Eller nåt... Tillvaron är inte på topp och tyvärr avspeglar det sig på skrotan... *stackarn* Som om hon inte haft tillräckligt i sitt 7-åriga liv... :( Men det vänder snart!!!

Har iaf fått lite bra besked från läkaren! Och det gläds jag åt!! Men faktum kvarstår och det ska nu tas i tu med en gång för alla!!! *pirrigt som faen*

Jag har kompenserat skrotan med lite bak och trädgårdsjobb i helgen och avslutade helgen med nagelmålning samt bio! Så hon är nog rätt näjd på det stora hela trots allt!! Hon längtar efter "little A" och ikväll kom det lite tårar... :( Men snart ska vi dit och vi (jaa, så även jag!!!) ser verkligen fram emot detta!!! Ska bli gôtt på många sätt och jag hoppas ett stort beslut kan tas!!!

Nu ska jag fixa lite innan jag däckar av totalt på soffan för idag. Det görs inte många knop f t men det kommer!! Imorgon blir det "vardag" i kaoset igen och det ska nog gå bra det med!

Ha en fortsatt bra kväll därute!!

Kram

Inga kommentarer: