tisdag 4 oktober 2011

Bullbak å mys

Idag har varit en bra dag!! Älskar mitt jobb, har väldens bästa snart 7-åring så vad mer kan man begära?? :)

Hämtade skrotan på fritids, hem å baka kanelbullar i vår NYA spis!!! Hur underbar är inte den då?? Att dessutom middagen idag fick intas i soffan gjorde absolut inte skrotan besviken! ;)

Var aptrött när vi kom hem men hade ju lovat bullbak dagen till ära och vi slog två flugor i en smäll å bakade till det stundande kalaset till helgen!! Så efter fikabesöket åkt hem fulla i kanelbullar så slocknade skrotan rejält snabbt och jag har börjat förbereda helgens festligheter 'på riktigt'! ;)) Så nu (än mer än förut!) längtar jag bara ännu mer tills helgen!!! Och på måndag kommer jag vara helt färdig kan jag säga!!! Men det är det helt klart värt!!!

Ska nu hoppa i säng då det kommer bli en lång ( men ack så rolig!) dag!! Jobb både dagtid och kvällstid!! Så skrotan ska ha lite mormors mys imorgon!!

Ha en fortsatt härlig kväll!

Kram

Inga kommentarer: