fredag 16 mars 2012

Sol!

Skrotan är i sin gamla klass och hälsar på! Hon hade bråttom imorse och såg fram emot detta! Så vi skuttade dit mitt i musiklektionen så hon blev indragen och jag åkte iväg! Hoppas hon har det bra!! ;)

Så nu har jag varit hos tandis på ett mindre kul besök... Kommer bli dyrt det här... Varför fick jag dessa gener??? *mutter, gråt och stön* Det är väl förmosligen min "vanliga" otur kan jag tro...

Jaja, när jag hämtat skrotan blir det till att byta om för lite renoveringsjobb... Sen åter hit för en snabb uppfräschning av skrotan inför hennes kalasande för "little L" som ska ha sitt kalas ikväll!!! Sicken tajming för min lilla! Och gissa om hon blev glad över detta?? :)

Så det är väl mest bara att sätta igång!

Ha en bra dag ute i solen!!

Kram

Inga kommentarer: