torsdag 8 mars 2012

Hmmm...

Idag har verkligen inte varit den bästa... Trodde botten var nådd men så verkar det inte än iaf... :( Och det värsta är att idag gick det till viss del ut över min största kärlek här i livet; lilla skrotan... Men det kompenserades senare på em och slutade (hoppas jag) till sist bra för den lilla! Faen att det ska kunna bli så, saker man inte undern ågra omständigheter kan påverka själv... Jaja, man blir starkare av varje motgång sägs det men när fasiken vänder det??

Skrotan var helt slut efter skolan idag. Vet inte vad hennes konstanta trötthet beror på... :( Förhoppningsvis på alla inf som vägrat lämna henne helt i komb med astman och det krånglande röret som nu ÄNTLIGEN är väck!!! Då borde det rent "statistiskt" vända för henne??? *hoppas, hoppas*

Sen har det ju såklart varit en rejäl omställning för henne även om hon gärna velat och hon har längtat så att flytta, men dock så har det förmodligen varit fjärilar i magen på den lilla som sakteliga (hoppas jag) finner sina platser i tillvaron!

Jag vill ha min ork tillbaka NU!!! Vet snart inte vilket ben jag ska stå på... *gäspar oavbrutet* och det stör mig... Men, men, det vänder kanske snart?? Eller??

Somnade hos den lilla förut och när jag vaknade av ett ryck nyss så önskade jag att jag fortsatt hade sovit vidare.... Men icke... Sitter nu med en god kopp thé och hoppas "sömntåget" snart hämtar mig igen... ;)

Summa sumarum har det för mig varit en skitdag från början till slut, men det innebär väl att morgondagen bara kan bli bättre?!?!?! Det känns lite konstigt men jäkligt skönt att vi denna helg ska vara kvar här hemma!!! Skrotan ska kalasa imorgon kväll och jag kände att vi behöver få landa lite... *andas in, andas ut* Så vi tar lite längre helg nästa vecka ist!

Nu ska jag försöka tömma thé koppen och ägna mig åt en bok istället... Ha det gott därute!

Kram

Inga kommentarer: