onsdag 14 mars 2012

Packar igen

När Mini slutat skolan imorgon beger vi oss norröver för en helg i renoverings MEN också me&i tecken!!! Sen som en bonus på allt detta kommer mormor å morfar hem igen!!! (Det känns som att DET var på tiden!!!) ;) Men det är segt med detta resandet nu kan jag säga... *suck* Och för dagen känns det som att det är "till ingen nytta"... Bortkastad tid och pengar... Men vi får hoppas att det inte är så!!

Borde eg sova sen en tid tillbaka men jag somnade *surprised* med skrotan förut och är nu inte direkt "sovklar" även om jag är grymt trött... Så nu har jag nog ändå inga fler "måstensomjagskakunnatamigför" grejor utan BORDE gå och lägga mig igen! Det är ju trots allt en dag imorgon också!! ;)

Så jag ska (som vanligt) bara fixa det sista så tar jag min bok och fixar några sidor ur den så är jag nog sovklar sen kan jag tro! ;) Ha en god natt därute!

Kram

Inga kommentarer: