tisdag 13 mars 2012

Dessa ungar!

Idag har varit en mycket intensiv dag och jag känner att jag inte är helt hundra än... *suck* Men lyckliga barn gör allt så mycket lättare!!! Även om skrotan går och funderar en del emellanåt just nu så tror jag (hoppas, hoppas) att hon känner sig något bättre till mods!! Ikväll somnade hon fortare n på ett tag och det känner jag som ett gott tecken!! :)

Har idag inhandlat vårens skor åt henne som genast åkte på när "little A & A" skulle leka!! Ena lillan hade vi med från fritids och den andre kom när det vankades pannkakor!! ;) Ett par mörklila basket pjuck! Hon hade sv förra året så jag tänkte att detta blir nog bra! De svarta var slut i hennes stl men det fanns ljusrosa och ljusturkos och dessa kvar. Tur var väl att hon inte var med... ;) Så även denna gång "vann" jag!!! ;) SKrotan är nöjd och det är huvudsaken!!!

Själv har jag ingen som helst lust att handla till mig själv (fast jag borde, lite skor och nederdelar iaf...) så jag försökta faktiskt kolla "bara" åt mig men kom hem med en överdel... :) Jaja, skrotan fick INGA kläder (dock skorna men hennes fötter har ju faktiskt växt sen i höstas....)! Så lite "stolt" är jag!!! Såg några snygga tunikor till henne, men NEJ det hängdes tillbaka!!

Nu ska jag faktiskt plocka med det sista och ta en välförtjänt kopp thé innan skallen lägger av för idag!! Men jag hoppas ni får en fortsatt go kväll därute!!

Kram

Inga kommentarer: