torsdag 13 januari 2011

Knappt

Typiskt, typiskt, typiskt... Kan inte säga annat än så... Min jäkla förkylning bara VÄGRAR släppa taget... *surar* Jag mår skit rent ut sagt, men vad kan man göra??? Ensamstående mamma till världens underbaraste så finns det ju inte att "bara" få lägga sig... Jaja, snart är det helg och vi får ta det lugnt... Eller nåt... Vi har ju VABat i tre dagar så vi har ju inte gått för fullt om man säger så. Men dock...

Skrotan ska till fritids imorgon iaf och gissa om hon längtar??? ;) Det är iofs lite andra ljud ang det nu än i början av läsåret! Och det känns ju himla bra!!

Denna helg hade vi en del planer för, men vi får se hur det blir med allt. Orken kanske kommer, men vi får se!!!

De senaste dagarna har som sagt gått i slow motion, känns väl sådär med tanke på "planen"... Men nu är det som det är och inte mycket att göra...

Jag sitter nu mest och bara längtar tills man ska friskna i, finns så mycket jag vill/ska få gjort! Men, men, har inget annat att göra än att ta det som det kommer. Gillar INTE att jag inte kan kontrollera min egna tillvaro... :(

Mycket gnäll nu, jag vet, men sorry, så är det just nu... Näe, har nu sett klart premiären i handbolls VM så jag tror jag hoppar i sängen med en bra bok ist!!!

Ha en fortsatt bra kväll därute!!!

Kram

Inga kommentarer: