söndag 16 januari 2011

Hel vecka då

Hoppas på en bättre vecka än sist!!! Skrotan var ju dålig då och nu bara FÅR vi inte vara hemma... :( Jag håller tummar å tår...

Helgen har varit mycket bra, dock bara vägrar förkylningen släppa taget... Och DET ogillas i massor... Så orken har ff lyst med sin frånvaro... Men jag måste ju vissa saker iaf med lilla skrotan vid min sida... Men hon har haft en bra helg trots uttröttad mamma, med massa lek och bus!!!

Så ikväll hade hon svårt att somna... Hmmm, vad kan detta bero på då?? Kanske ett lååångt och härligt jullov?? ;) Jaja, det är som det är och nu är vardagen här! Det gillar jag iaf! Ska försöka jobba in lite flextid så jag har lite "back up" när mormor å morfar drar iväg... Jag kan ge mig DEN på att det "fuckar up" då... Men nu får jag ta en dag i taget!!!


Hon tappade (eller snarare den föll i handen på henne!!!) ju sin fjärde tand i onsdags kväll och hon var sååå himla spänd när hon vaknade om tandfen verkligen hittat henne i vårt lilla hus... ;) Och det hade den ju!! Gissa om hon bidde glader??? Men hua, när man själv tappade tänder var det inte på långa vägar i samma prisnivå... :) Men som en goc vän sa att olika tänder kanske kan ha olika värde... *asg* Undrar om skrotan köper den eller inte... ;)

Nu är det iaf hög tid för mig och min hosta att krypa till kojs!! Har en lååång och (förhoppningsvis) trivsam dag på jobbet framför mig imorgon! Dock ett STORT minus är så tidiga morgnar... ;) Men det får man väl leva med!! ;) Kunde varit värre!!!

Ha en fortsatt bra kväll/natt därute!!

Kram

Inga kommentarer: