tisdag 11 januari 2011

Lite bättre

Min jäkla förkylning bara vägrar ge med sig... Men, men, det kunde varit värre... :( Har VAB:at idag, då skrotan inte mått bra av sin dumma, dumma astma... *suck* Tycker så himla synd om henne... Men nu sover hon så sött så sött!!! *lycklig*

Så idag har vi filmmyst heeela dagen!!! Lite nytta har vi dock gjort då vi lagat mat å tvättat!!! Senare på kvällningen var vi och firade bästaste"ms A" som blev 11 år!!! Det var mycket trivsamt!!! Och skrotan hade längtat så på detta!!! ;)

Så det blev en sen kväll igen för lilla skrotan, men å andra sidan har vi inte stressat ihjäl oss under dagen så det ska nog gå bra imorgon!!!

Just nu sitter jag och "surar" da jag lagt bort en av mina telefoner... *mutter* Men jag tror ev jag vet vart den kan vara... *hoppas, hoppas* Så nu har jag "bara" min Iphone som nästan lagt av att förlita mig på tills jag hittat den andra.... *surar lite till* Så jag får hoppas på att jag vaknar av klockradion imorgon kan jag säga... *håller tummar å tår*

Nu har jag iaf fått ihopskruvat min NYA hylla att ha i mitt rum och den kommer bli sååå himla fin!!! ;) Den får flytta in imorgon för nu ska jag hoppa i sängen med min braiga bok!!!

Ha en bra natt därute!!

Kram

Inga kommentarer: