onsdag 22 februari 2012

Trött...

Känns som det är mitt "mantra" just nu... Inge kul alls faktiskt och allt detta trots att jag tycker vår tillvaro är mer än ok!!! Hur går den ekvationen ihop kan man undra?? Ja, jag vet inte. Och just nu orkar jag inte gå vidare med det heller. Har alldeles för mycket på g... Så det får väl gå så länge det kan gå. Så får vi se!!

Skrotan fick inga "men" av gårdagens händelse, det var nog jag som mådde sämst! Och det känns bra!! Man vill ju aldrig att ens små kärlekar ska ha ont, må dåligt eller va ledsna ju! Älskar dig min lilla skrota!!!

Imorgon är det återigen dags för skrotan att åka på handbollsträning och hon riktigt längtar! *mamma like* Hon "övade" lite här innan sänggåendet och hon är så himla söt... Kommentaren; Mamma, jag får ju inte skjuta bollar inne så jag kan ju ta min små gossedjur som jag hade förut och öva med för dom är ju ändå mjuka.... " Jaa, vad säger man??? Men jag backar när hon vill att jag ska "stå i mål" så det "blir mer på riktigt"... *sötis*

Nu sussar hon så gott och jag ska snart göra lika samma jag. Känns som en sån kväll ikväll... Det har varit lite förmycket nu så jag tror jag sover bort det bäst och hämtar (undrar bara vartifrån) nya krafter!! Men de lär ju komma! Nu är ju dagarna längre och framförallt ljusare!!! *tanka, tanka, tanka*

Ha nu en fortsatt bra kväll och blås inte bort!!!

Kram

Inga kommentarer: