tisdag 21 februari 2012

Nuså

Då har vi en bättre dag idag iaf!! *me like* Men dagen kunde ha slutat i katastrof.... *suck* När vi gick ur bilen och jag skulle ta ur grejjer ur bakluckan och ska stänga den så: *Paaangggg* Bakluckan rakt i skallen på skrotan... *ryser* Snacka om att man känner sig som världens uslaste mamma... :( Skrotan sa till mig när hon lugnat der sig att jag absolut inte är någon dålig mamma... Underbara unge. Men man känner sig ju sådär... :(

Nu sover den lilla gott i mammas säng... Lilla pluttan... Så nu har jag ringt min chef om att få parkering imorgon då jag vill vara "säker" på att snabbt ta mig till henne om hon får ont i skallen... Och det känns supert!! Thanx "bossen"!!! :)

Idag har vi (ja skrotan och jag fick resterna, dvs halva) käkat semla och såklart pannkisar, men då amerikanska med sirap!! *slurp* Det är ju så jäkla gott!!! Skrotan är nöjd och så även jag! Jag är ju ingen "semel-fantast" så jag nöjde mig definitivt med halvan som skrotan lämnade och har abselut inga som helst problem att vänta tills nästa år på nästa! :) Men vem vet hon kanske äter hela själv nästa år??? :)

Näe, nu är thé koppen tom och mina ögon går i kors så jag säger natti-natti!

Kram

Inga kommentarer: