måndag 20 februari 2012

Skitdag...

Äntligen är denna skitdag rent ut sagt över!!! Så imorgon hoppas jag verkligen på ett bättre uppvaknande... Dagen idag borde strykas ur almenackan... Men nu är den snart slut!!! *lycklig för det*

Jag borde absolut inte klaga för jag är ju den lyckligaste som fått den underbara lilla skrotan som jag har!!! Men ibland kommer väl såna skitdagar och med dom kanske man uppskattar andra dagar bättre eller?? Känns så iaf!

Hon är inne i någon sorts 7/8-års trots eller liknande... *suck* Det är skit jobbigt emellanåt och att det även idag kom en "släng" av detta gjorde såklart inte dagen ljusare... *mutter* Men nu sover mitt lilla hjärta och hon var glader när hon lade sig! Och det är ju det viktigaste!!! Så nu vänder vi blad och ser vad morgondagen har framför sig!

Så trots denna tragiska dag har vi äntligen fått packat upp alla kartonger som stod kvar i skrotans rum!!! Nu har bara jag några få lådor (halvfulla...) som ska upp SEN är vi i hamn! Då ska bara tomskiten ner i förråden... :(( Men om de står tillräckligt länge i köket kanske de springer ner av sig självt???

Igår när vi kom hem efter en veckas sportlov som enbart (för min del) bestått av renovering och dunderförkylning (som jag för övrigt ff har sviter av men det är väl väntat.... ) möttes vi av en lapp som talade om att det varit inbrott i förråden så vi ombads gå och kolla om vi blivit drabbade.. Skit tänkte jag först, men efter ett tag så tänkte jag att då kanske man slipper "rensa ur" själv... Näe, skämt å sido, lite pirrigt var det ju att gå ner idag. Men vi har klarat oss!!! *skönt*

Näe, nu får det vara bra för idag! Jag tar min braiga bok å går å nanar!! Ha en fortsatt bra kväll!!

Kram

Inga kommentarer: