söndag 18 september 2011

Upp och ner

Att jag har en enorm hemlängtan emellanåt är inget jag stuckit under stolen med men just nu är jag inne i en ENORM hemlängtans svacka... Men vågskålen står hela tiden och väger av många olika anledningar... :( Har sagt det förr och lär säga det igen att det skulle underlätta supermycket om det kunde vara lite lättare emellanåt...

Det är svårt nu för skrotan är mer än rådvillig... Hon trivs superbra i lilla huset MEN saknar sin bästis i stan.... Balansgången är inte helt enkel.

Men snart fyller hon år och då väntar (HELT ovetande för henne!!!) en underbar överraskning!!!!

Denna helgen har varit både tung och oerhört rolig! Det är så underbart att omges av enkla och väldigt trivsamma människor och det har vi till största delen gjort i helgen!!! Sen har skrotan varit på sitt livs första jakt med sin "moffa" och gissa om de båda är superstolta?!?!?! ;) Och idag har hon även hunnit med lek och jag har fått förena nytta med nöje, dvs att jag har träffat härliga mammor samtidigt som jag har jobbat!!!

Så nu har jag jobbat klart, fixat två träningsväskor till skrotan då morgondagen går helt i träningens tecken!!! Och hon ska ha med sig sin kära kompis oxå!! Så det blir en händelserik dag för skrotan imorgon!! Det ser vi framemot!! Själv ska veckan bestå i mycket jobb och fortsatt fundering...

Ha en fortsatt bra kväll därute!!

Kram

Inga kommentarer: