lördag 24 september 2011

Frågan är HUR...

Jag är så trött på att alltid vara trött på denna ovissheten... Tänk om det någon gång kunde vara enkelt eller iaf svart eller vitt... Jag 'mår dåligt' av denna ständiga oro. Hur ska det bli? Packa nu eller sen? Hur blir det om vi packar nu? Pallar vi det? Ska allt börja om? Fixar vi det? Ska vi få lugn och ro?

Vi packade ju en gång för att få det. Och ja, det fick vi för en väldigt kort stund. Men nu då? Hur ska det bli nu? Vad händer?

Känns inte helt konstigt att man har konstant 'oros-värk' i kroppen... Ovissheten är nog den värsta... Tror ändå att det KAN bli bättre, måste tro det!!! Och framför allt VILL tro det! Men vem kan veta?

Jag vet iaf vad JAG vill innerst inne men Skrotande (såklart) går före allt annat!! Jaja, jag lär nog inte kunna lösa dessa grubblerier idag iaf så det kanske är lika så bäst att försöka sova några timmar inatt...

Många tankar men trots det:

Kram

Inga kommentarer: