måndag 26 september 2011

Sent...

Då sitter man ff uppe fast ögonen och kroppen vill något annat... Men jag har ännu inte hunnit med allt som bara måste göras... Ska dock försöka sätta lite fart för målet är att vara i säng före kl 23... Hur nu detta ska gå... ;)

Skrotan har iaf börjat plannera för sitt kommande kalas och jag orkar snart inte hålla inne med överraskningen!!!! ;) Jag spricker snart!!! Hennes bästaste "little A" kommer ju upp från stan och ska vara med när hon fyller år!!! Hon kommer nog bli rejält överraskad och lycklig!!! Tänk att få ha med goaste "little A" på hennes kalas här på landet!!! ;)

Sen har hon ju hunnit med sin träning och hon var rejält trött. Måndag och allt och det går i fullt skubb från morgon till kvällen! Men hon somnade gott kan jag säga! Det enda hon är "ledsen" över nu är att hon ff är läx-lös.... :( Men hon läser själv en stund i en bok varje kväll när hon inte får någon läxa! Bra att vara kreativ!! :)

Näe, nu ska jag ta tag i de sista bitarna för kvällen innan jag själv får gå och sova! Så ha en fortsatt bra kväll!

Kram

Inga kommentarer: