lördag 26 februari 2011

Mysdag

Dagen började så bra med sovmorgon och heldags mys!!! Skrotan och jag har bara varit!!! Avslutade dagen med att åka å handla bl a det VIKTIGASTE; lördags godis!! ;) Hon har nog (törs inte säga mer...) återhämtat sig idag!!! Men hon är helt slut och det är väl itne konstigt iofs... Det behövdes nog en lugn dag trot jag!!

Ikväll har jag lagat hennes "favvo" mat och hon åt som om hon aldrig sett mat innan!!! ;) Det kändes bra men sen innan sänggåendet började näsan täta igen på henne... :( *mutter, mutter* Men ingen feber än dock!!! *me like* Så det var bara att ge (såklart) de vanliga med och sen strö på med nässpray så håller jag alla tummar å tår som finns....

Så nu ska jag avnjuta ett glas rosé innan jag däckar av jag oxå!!!

Håll gärna en tumme eller två därute för skrotan!!! Ha en fortsatt bra kväll på er!!

Kram

Inga kommentarer: