torsdag 24 februari 2011

Uppgiven...

Innerst inne är jag GLAD, LYCKLIG och har det jäkligt bra!!! MEN just nu är jag uppgiven och förtvivlad... Skrotan blir INTE frisk... Jag kan ju inte vabba hur mycket som helst med mitt nya jobb... :( Jag har alldeles för mycket för att göra med allt jobb och att kunna vara en "bra" mamma så min ork tryter till denna konstanta oro som jag har nu... Hon känns så himla liten nu... Och varenda gång jag tror (känns ju så...) det vänder så kommer bakslag på bakslag på bakslag osv... Vi vill UT UR denna hemska cirkel NU!!!

Just nu känns det genomruttet att vara ensamstående!!! MEN jag har ju iaf värdlens underbaraste unge!!! Och det visar sig även att vi har de underbaraste, finaste vännerna runt omkring oss!!! *kramar till er alla OCH ni vet vilka ni är* Så imorgon (om inget oförutsett händer!!!) ska jag få komma iväg på jobb!!!! ;)

Så nu mina vänner ska jag hoppa i sänge och jag lovar jag kommer somna på direkten!!! Så jag vill önska er alla därute en underbar natt!!!

Kram

Inga kommentarer: