lördag 19 februari 2011

Klockan går...

Jisses säger jag bara vad tiden fullkomligt rinner iväg... *suck* Skulle vilja så mycket, hinna så mycket... Men när???

Tillvaron känns som den bara rullar på, hinner knappt med, skrotan trotsar, orkar inte, jobbet kräver sitt, men varför stannar man inte upp emellanåt?? Känner att jag snart måste hoppa av karusellen som bara snurrar... Men hur? När?

Tillvaron är relativt bra, MEN det är mååånga MEN med riktigt stora bokstäver... (Heter det så??? Eller snarare, stavas det så??) Jaja, nu skrev jag så och så får det bli!

Skrotan växer och hon utvecklas för varje dag... Nu läser hon sina egna böcker t o m!!! Så bye, bye mamma med dina sagor jag läser faktiskt SJÄLV... *suck* Å vart tog min lilla tjej vägen??? :) Det är iaf mycket positivt! Jag menade absolut inte något negativt med det, men det känns inte som jag hinner med alltid... :(

Nya jobbet är kul, och på måndag blir det "nya" äventyr... Det är med lite blandade känsolr måste medges, men jag gillar utmaningen!!! Så jag "gnäller" absolut inte! Undrar bara hur skrotan kommer ta att börja tidiga "morgon fritids" nu framöver... Men det löser sig nog det med!

Näe, nu ska jag ta och krama kudden, då jag varit vaken aaaalldeles för länge!! Men vad gör man inte för .... emellanåt??? ;)

Ha en fortsatt bra natt!!!

Kram

Inga kommentarer: