tisdag 1 mars 2011

Sportlov

Det har väl de flesta nu kan jag tro!!! Eller har haft å vissa har sitt kvar! ;) Själv jobbar jag hela veckan, vad har man för val liksom när det vabbas fram å åter hela tiden... :(

Men skrotan har knappt "hunnit" va på fritids iaf!!! Igår var hon med "ms L" och barnen å åkte skidor, pulka, snowracer å grillade korv!! Idag kom min chef och frågade om hennes man och dotter kunder hämta upp henne på fritids för en heldags lek!!! Jaa, vad kan man säga??? ;) Så gissa om skrotan blev paff när "little J" hämtade henne på fritids i fm???? Och själv fick jag var kvar på jobbet och "äta upp" att vi försov oss igår.... ;) Men det var det värt kan jag säga!!!! ;)

Så nu ska jag få en liten trött, nyduschad skrota i säng!!!!

Sen är det ME time!!!! ;) Och det ska jag ha!!!! ;) ;) Ha en fortsatt bra kväll därute!!!

Kram

Inga kommentarer: