lördag 30 april 2011

Helg igen!

Tiden går alldeles för fort... Skrotan har haft påsklov detta trots att jag har jobbat... :( Men måste man så måste man ju, så är det bara.

Idag har vi haft en god sovmorgon och är nu strax redo för att ta tag i trädgårdsgörat ännu en gång! Lite halvförkylda är vi men det hjälps inte, vi har inte tid... Så är det väl alltid, men i mitt fall definitivt!!!

Dagen kommer som sagt bestå i mycket utevistelse och vem gillar inte det?? Kvällen kommer åtnjutas i goda vänners lag!!! Och det är absolut heller inget fel med det!!! Imorgon lär det dock inte bli sovmorgon då vi ska vara på hopptävling som skrotan ser väldigt mycket fram emot!!! Det ska bli kul! Under senare delen av dagen kommer det att bestå i trädgårdsarbete igen! Men det är lite kul nu när man börjar se lite resultat!!! Bästaste "ms H" har varit här och "instruerat" mig hur jag ska göra... Som det asfaltsbarn jag kommit att bli så behövs det kan jag säga!!!

Jag har i veckan även börjat ta tag i ritningar på "allvar" och det är inte bara kan jag säga... Och återigen då man inget vet så är det liksom en hel del massa MER man måste veta/lära sig/tänka på. Men samtidigt väldans roligt!!!

Nu ska jag ut med skortan i solen!!! Ha en underbar Valborg alla därute!!!

Kram

Inga kommentarer: