torsdag 21 april 2011

Äntligen lite ledigt!

Är som jag skrev igår inne i ett hjul som snurrar på lite väl fort och vill gärna bromsa lite... Så nu ska det bli skönt med FYRA dagars ledigt från ALLT jobb!! Så himla skönt kan jag säga! Så nu är det mycket "skrotan-tid" och det känns alldeles underbart!! Hade dock hoppats på att vi skulle ha en luuugn å skön sovmorgon imorgon men nope så bidde det ju inte... ;) Hon kom helt hastigt och (o)lustigt på att vi ska vara på hopptävling kl 10.00 imorgon... Jaha, där rök den sovmorgonen kände jag då, men vad gör det, hon blir lycklig å såklart jag oxå då!!!

Jag har släppt ALLA måsten under helgen, fixar inte det just nu känner jag! Skulle ha gjort en rolig tripp denna helgen var meningen, men jag fixar liksom inte det och jag känner att jag vill och behöver ett lugn med skrotan och hon är alltid prio ett i min värld! Så så får det bli!! Och för första gången på länge känner jag "förståelse" för mitt val av hur jag vill/tänker tillbringa helgen!!! *känns helt underbart*

Helgen kommer bara bestå av att ta det lugnt!! Inget och då menar jag INGET kommer stoppa det!! Hoppas bara på fint väder så vi kan vara ute å få lite (hoppas jag!) energi i oss!!!

Hoppas ni alla där ute får en mysig/trevlig/rolig helg!!! Återkommer på måndag!!

Ha det gott så länge!!

Kram

Inga kommentarer: