måndag 7 mars 2011

Jaja...

När man tror att allt bara "rullar på" så är det ALLTID nåtsom baraSKA krångla bara för att... Vad har hänt; Jo vi VABBAR igen... *muttrar å det grövsta* Skrotan hade ett astma/falsk krupp anfall i natt så vi var vakna och ute nästan hela natten... Men idag syns inget annat än trötthet hos min lilla kärlek... Å det är jag iofs jätteglad för, men jag undrar bara VARFÖR.... *suck* Jaja, vi får väl se hur det kan gå med allt nu då... Jag bävar...

Annars tycker jag det är ganska bra, lugnt och skönt!!! Lite "spänning" oxå, men där parkerar jag!!! ;) Just nu har väl denna oron för skrotan och jobb å så tagit upp alla tankar... Tyvärr... Men så är det ju i vår lilla vardag. Jag hoppas ändå att det så småningom ska lösa sig... På ALLA plan!!!!

Näe, nu ska jag fixa lunch till lilla skrotan!! Ha en bra dag därute!!

Kram

Inga kommentarer: